برچسب سیلیکونی سگ
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

مارک سیلیکونی طرح سگ به سفارش فروشگاه سعیدی برای استفاده و نصب برروی محصولات چوبی سیسمونی کودکان تهیه شده است. شرکت نشانه ساز به عنوان طراح و سازنده این نوع مارک سیلیکونی تلاش نموده است تا با به کارگیری مجرب ترین طراحان و استفاده از با کیفیت ترین مواد سیلیکون و بهترین رنگ یک مارک نمونه تولید نماید.

روش تولید مارک سیلیکونی سگ همانند سایر مارکهای سیلیکونی با استفاده از ساخت قالب و تزریق مواد سیلیکونی و رنگ به داخل آن ساخته می شوند.  این نوع مارک با استفاده از چسب برروی چوب و سایر لوازم نصب می شوند.

از مزایای مارک سیلیکونی می توان به جنس آن اشاره نمود که به هیچ عنوان نمی شکند و نرم و لاستیک مانند می باشد لذا برای کودکان ضرری ندارد.

از دیگر مزایای آن این است که دارای وزن سبک می باشد و صرفا”بوسیله چسب بر روی سطوح مختلف نصب می شود. در ضمن از این نوع مارک هدایای سیلیکونی تبلیغاتی، جاسوییچی و دستبند نیز ساخته می شود

مارک سیلیکونی متناسب با سلیقه افراد فانتزی است. استفاده از رنگ‌های مختلف و چاپ برجسته مهم‌ترین ویژگی مارک سیلیکونی می‌باشد. در مارک سیلیکونی لوگو و نوشته بر روی سطح کار به طور برجسته قرار می‌گیرد. استفاده از طرح‌های گرافیکی و انیمیشن مارک سیلیکونی را جز نشان‌های جذاب قرار داده است. اگر برای تبلیغ برند خود در جست و جوی کار خاصی هستید ما به شما استفاده از لیبل و مارک سیلیکونی را پیشنهاد می‌کنیم.





:: برچسب‌ها: برچسب سیلیکونی، ساخت مارک سیلیکونی، قیمت مارک و لیبل، سفارش مارک و لیبل ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: